rehabtraning.blogg.se

En blogg om ett tidigare träningsfreak som skadade sig ordentligt och kämpar fortfarande med rehabträning. Rullstolen är min följeslagare men attans vad mycket annat jag kan göra. Bloggen är tänkt som inspiration av träning mat och återhämtning.

vila

Publicerad 2016-06-06 09:05:43 i Allmänt,

Min kropp skriker VILA. Jag har åter igen klivit över gränsen för vad kroppen klarar.
Det är inte första gången och tyvärr säkert inte den sista.
 
Jag tar en paus från träning och har enbart "vardagsmotion" iaf till semestern är över i augusti.
Jag har 3 ggr rehabbad  kvar innan sommaruppehåll och jag vet inte om jag ska bada eller inte.
 
Bloggen kommer härmed att handla om hur jag tar mig tillbaka igen.
 
Kram där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

zanna

En glad kvinna som vill leva så balanserat som möjligt men.....går det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela