rehabtraning.blogg.se

En blogg om ett tidigare träningsfreak som skadade sig ordentligt och kämpar fortfarande med rehabträning. Rullstolen är min följeslagare men attans vad mycket annat jag kan göra. Bloggen är tänkt som inspiration av träning mat och återhämtning.

Allergimottagningen

Publicerad 2016-05-24 12:29:40 i Mat,

Igår var jag på  besök hos allergi läkare och dietist. 
Först testades min lungfunktion som hade blivit bättre sedan april förra året även om jag blåste bra förra året också. 
 
Det bevisar att medicin och fiskförbud på jobbet är bra. 
 
Jag ska testa medicin för slemhinnan i magen som ska tas 25 minuter innan mat i en månad för att se om det hjälper och utesluta vete samt allt annat jag inte mår bra av.
 
Ett bra besök kort sagt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

zanna

En glad kvinna som vill leva så balanserat som möjligt men.....går det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela