rehabtraning.blogg.se

En blogg om ett tidigare träningsfreak som skadade sig ordentligt och kämpar fortfarande med rehabträning. Rullstolen är min följeslagare men attans vad mycket annat jag kan göra. Bloggen är tänkt som inspiration av träning mat och återhämtning.

Dags för jobb igen.

Publicerad 2016-05-08 21:33:00 i Allmänt,

I morgon har jag tänkt att få till jobbet igen.
Den här veckan har varit behövlig på många sätt och det fina vädret har inte gjort det jobbigt att vara hemma. Jag har fått vara ute och njuta av solens strålar varje dag i den takt jag har orkat.
 
Vi har varit på sjön och vi har äntligen köpt oss en kolgrill istället för gasolgrill som vi iof också har kvar😊 vi har lagt ut mattan på altanen och väntar nu på väggarn8som skulle kommit på semestern  förra sommaren nu är det vecka 19 som är sagt.
 
Hoppas vädret håller i sig och att alla får vara friska så gott det går.
 
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

zanna

En glad kvinna som vill leva så balanserat som möjligt men.....går det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela