rehabtraning.blogg.se

En blogg om ett tidigare träningsfreak som skadade sig ordentligt och kämpar fortfarande med rehabträning. Rullstolen är min följeslagare men attans vad mycket annat jag kan göra. Bloggen är tänkt som inspiration av träning mat och återhämtning.

Kedjetäcke

Publicerad 2016-05-06 09:47:58 i Allmänt,

Man vet att kedjetäcke är bra om man har svårt att slappna av oro spactisitet och många fler anledningar till att man inte sover gott.
 
ÄNTLIGEN har jag fått ett täcke att prova. Min kropp främst benen springer i musklerna på nätterna.  Jag som alltid sovit som en prinsessa och kräver 8-12 timmars sömn på nätterna.  Skillnaden är stor när ngt stör sömnen och jag inte får sova.
 
Nu sätter jag hoppet till täcket 😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

zanna

En glad kvinna som vill leva så balanserat som möjligt men.....går det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela