rehabtraning.blogg.se

En blogg om ett tidigare träningsfreak som skadade sig ordentligt och kämpar fortfarande med rehabträning. Rullstolen är min följeslagare men attans vad mycket annat jag kan göra. Bloggen är tänkt som inspiration av träning mat och återhämtning.

Mammografi

Publicerad 2016-05-06 15:58:56 i Allmänt,

 
 
Idag kom brev från unilab..  Jag fick en klump magen för det skulle ta ett par veckor och det har gått en! Vecka nu.
 
Behövde inte oroa mig.
 
 
Jag tycker det är lite småknöligt och obehagligt att undersöka brösten själv mest av okunnighet och rädsla för att finna ngt. 
Hon svarade lugnt.  Om undersökningen är ok så känn hur brösten Känns när du vet att de är som de ska. 
Gud vilket klokt svar 😊
Sagt och gjort nu vet jag hur de ska kännas och hur de ska se ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

zanna

En glad kvinna som vill leva så balanserat som möjligt men.....går det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela